söndag 27 februari 2011

kulkul

hej hej, har precis hoppat ut från badet. jätte skönt! funderar på att ta en promenad med lilla frö snart. kanske in till "city" och tillbaka. tycker det är så himla skönt att gå  långa snabba promenader!

hade en awesome helg med paulina i helgen! det var jätte kul faktiskt! haha min lådsaspappa lurade mig med en sak ( tänker inte ens komma in på det! :P ) så jag skulle ge "hämnd" till honom, haha ´så när jag och paulina kommer hem från våran promenad typ halv två så ser hon en as liten mus! as söt, men as äcklig! haha men iaf, jag tar en såg som ligger ute och skyflar upp musen på sågen och sen så tänkte jag lägga den brevid ubbes  sida av sängen haha men råkade tappa musen PÅ sängen!! HAHAHA så jävla kul, jag och paulina as garvade åt det hur länge som helet!
haha, hörs. puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar