torsdag 24 februari 2011

smoke!

hej igen bloggen..
jag blir så jävla sur asso!!!
jag bor ej hemma hos min mamma längre, jag bor i jävla foster familj nu och har gjort det i kanske fyra fem månader nu så det är ju inte så länge..
men jag får damp på tony och victoria! (dom jag bor hos nu)
först när jag flytta hit då fick jag vara kompisar varje dag och mina tider på när jag skulle kommer hem va väl OK. men bara för att jag kom hem typ två timmar försent för kanske två månader sen nu så har dom fixat helt sjuka regler till mig nu!
får bara vara ute måndagar och onsdagar. från kl tre (slutar skolan då) till kl SEX!
det suger! och sen nu får jag inte röka för dom heller
jag fick röka för dom i tre månader sen helt plötsligt så tog dom bort det från mig. åååh!
men det är tur att dom har hundar, så varje gång jag ska röka går jag bara ut med lilla Frö! :)
men haha aja, det jag ska komma till nu är att jag ska träffa paulina snart!
tony gick och la sig för kanske två timmar sen och vicky gick och la sig nu, så jag ska passa på att umgås med paulina nu när dom endå sover, så går ner till öebyhus kvart i 12

haha inlägger blev lite långt nu, men blir så sur bara!

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar