tisdag 12 april 2011

Idag har jag varit på alborgen med min "klass" jag hade det suuper bra!! :D

Idag var jag och min "klass" Alborgen. Det var jätte kul!
Haha, Oscar visste inte hur långt ner en tunnel var, så han hoppade bara rakt ner utan att tänka sog för Hans smalben är helt svullet och han fick ett ganska djupt jack oxå, eller det var ju inte jätte djupt. Men gasnka. Haha, och jag slog i huvet ett ex antal gånger. Jag är börkrädd och tycket verkligen inte om små utrymmen. Men jag gick ju in endå, jag fick lika mycket panik varje gång så jag skyndade mig igenom allt så han ej känna om det avr nånting jag skulle slå i. Haha.
Har haft en riktigt bra dag idag iaf. Och mitt lag VVVVAAAAAAAANNNNNNN!
Så jävla glad! Jag ville inte precis förlora mot alla muppar som va i det andra laget. Det skulle vara så enormt pinsamt! Haha.

Har ni nån gång varit på Alborgen? Isf, berätta hur ni hade det ;)

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar