tisdag 5 april 2011

Skolan suger just nu känner jag.. haha

Sitter i skolan nu. Har jobbat jätte jätte mycket matte idag.  Det känns ganska bra faktiskt."stolt" Jag ligger efter i det så behöver verkligen jobba på det nu. Jag ska gå på sommar skola och allt i två veckor under sommarlovet oxå för att få upp mina bad betyg i matte. Har ganska mycket ämnen i skolan att ta tag i faktiskt, gick inte i skolan alls under Å.k 8, bara en dryg månad typ. När jag bode på VB så blev man tvungen att gå till skolan, dom var benhårda. Sen när jag fick flytta hem till mamma och skulle jag börja nian så kom jag på att "Oh crap! nu blir det jobbbbba arslet av sig!!" haha, dumt gjort att skita i den innan.. Men jag har faktiskt kommit i kapp i det mesta av det som behövs. Känns bra! :) Dock har jag jävligt mycket att fortsätta kämpa mig igenom.. Inte särskilt kul.. haha

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar