tisdag 8 mars 2011

bowling!

Idag har jag varit och bowlat med bezziz, paulina, emma och malin. as kul faktiskt! jag va väl så där bra. typ missa hellla tiddden! haha men jag kom typ, två trea? minns ej. haha, så spännande var det! ;)
när vi bowlat klart så drog jag, paulina och bezziz och solade, eller ja det var bara jag som solade men dom va med i rummet och typ bråkade.. som vanlingt! lite färg fick jag, dte är nice :)
min lillebror var och helsade på mig idag. han berättade att mamma och ubbe hade skaffat en katt som är ett år så jag vart jätte glad! sen när jag skriver med ubbe (min lådsas pappa) på fb så typ berättar han att den redan har försvunnit. den typ stack i söndags och har fortfarande inte kommit tillbaka, men nu ska vi skaffa ännu en till. men den ska fan inte rymma! haha.


(bilder kommer sen om när bezziz skickat dom! ;)  )

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar