tisdag 22 mars 2011

Det var iallafall varmt idag och det är ett riktigt stort +!

Nu har jag kommit hem från skolan igen.
Idag har nog varit den roligaste dagen jag har haft på jätte länge! Jag, Emma och Paola satt inne på toan på lunchrasten och busa lite ;) Haha, och på  nått sätt på lyckades jag skära mig på handleden, ser ut som om jag har gjort det med flit! :(  Dock så hände det en bad sak oxå.. Jag börja de bråkar med Matilda (virus-unge) på fb, hur larvigt som helst.. Så jag sa till henne att vi tar det i skolan ist. För hon kallade mig skabb! :o
Och idag när jag kom fram till henne vågade hon inte ens kolla på mig.. Så larvigt. Då klappade(inte som i smeka) jag henne på kinden två gånger och sa "lilla gumman du ska inte kalla mig för skabb igen" och hon sprang där ifrån och började stor tjuta. Sen säger hon till folk att hon höll på att svimma. Alltså jag hade lixom öppen handflata, det svimmar man inte av,om det inte var av rädsla eller nått annast skit då.. Blir så sur på såna barn som ljuger för att få uppmärksamhet.. Så i morgon har jag ett möte med rektorn och henne. Haha, så barnsligt.

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar