torsdag 17 mars 2011

Mamlö här kommer vi!


Godmorgon alla söta! Just nu sitter jag och äter min frukost, ostmacka, vatten och riskaka. Älskar verkligen riskakor, finns det något bättre än det? nope!

Förlåt för att jag inte bloggade igår, får ta igen det idag ;)

Igår när jag var ute på min långpromenad så mötte jag min mamma för hon var vid ica. Gissa vad hon sa då?
Vi ska åka till Malmö i helgen, eller det är bara ett kanske. Mammas sambos kusin bor typ där, så vi ska hälsa på honom, hoppas han är snygg då! ;) Mamma sa att han var ung iaf, det är ett stort +! Haha!
 har faktiskt aldrig varit i själva Malmö, bara i skåne. men haha stor skilnad? man hör endå inte vad nån av dom säger. haha
Ajuste, om vi åker dit så kommer jag antagligen inte kunna blogga. kanske ett inlägg eller så. Men om det är så så hörs vi ju endå på måndag! ;)

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar