tisdag 15 mars 2011

lite mer läsare tack :D

Fyfan vad skönt!
Nu är jag klar med alla "tyll" väggarna.. och i morgon ska jag vara med underbara "E" så då hinner vi ej måla klart. Så "plommon" väggen blir nog klar på torsdag. Nu sitter jag helt utmattad och äter godis och dricker saft. Det förkänar jag! ;)

har typ inga bloggläsare.. kuul! eller, nä. Så om jag ej har fått upp till typ 20 tills typ nästa vecka eller nått så lägger jag nog av. Haha har typ 5 kommenarer och ALLA är från bezziz. Känner mig bara liiite tard när ingen annan typ läser eller kommenterar min blogg.

Nu ska jag nog ut på en promenad med frö igen.
Ajuste, ni måste få se bild på honom snart. Men som sagt så har jag ej någon kamera, Men bezziz är typ kåt på honom och tar kort på han hela tiden så jag kan nog be henne skicka en bild :)
Jag känner mig typ, konstig? har typ fem hundar samanlagt, tre hos mamma och två hos vicky.
Haha, ni ska få bild på Lucas oxå, det är typ min egna hund hos mamma. Dock så ska han bli mördade genom att jaga typ älg med Ubbe.. not good! As söt iaf. men han har blivigt jätte stor!

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar